stasiun tulangan saksi bisu keKOPLAKan kita ! #isyiinnn

hari ini aku janjian mau foto2 di stasiun tulangan sama itis. stasiun ini adalah stasiun lama yang sempet mati. di daerah sini, stasiun tulangan lebih familiar disebut stasiun mantren karena letaknya berada di desa kemantren. wes ya, aku janjian jam 9 sama itis. niatnya selain mau foto2 juga mau curhat2an. apalagi aku suka ngasal ngasih hukum2 cinta gak jelas gitu. hahahaha~

“heh aq adus. cepetan ndang rene”, itis sms aku.

“iyo iki salen”, jawabku.

beberapa saat kemudian, aku nyampe di rumah itis. sampe sana, sempet curhat bentar trus capcus ke stasiun mantren. nyampe stasiun, heing puanaasss masa awoh. langitnya biru, buaguuss. tapi panase naujubilah. padahal masih jam setengah 10an. kondisi yang panas tentu membuat hasil foto jadi jelek. wes kamera e standar, flash yo gak banyak membantu. wajahku ambek itis ketok peteng. ya awoh! padahal rupaku wes ireng tambah ketok peteng. klop wes!

tiap ada orang lewat, kita sok-sokan mandang sekeliling atau nyari kesibukan lain. isin jeh. aku salah kostum kayaknya. aku pake biru, langitnya juga biru. mati deh jadinya. warnanya maksudnya, bukan aku-nya. tapi berhubung wes kadung, bah wes. wesalah kostumku koyok ibu2 pengajian, mirip sulis.

kita tetep foto2 meskipun panas menyengat. kita pun nyari beberapa spot. meskipun endingnya tetep aja hasilnya gak maksimal. karena frustasi hasil fotonya gelap, aku nyempetin motret stasiunnya. pas mau foto di peronnya, ada 2 cowok gitu. aku sempet ragu mau kesana. abisnya takut aku. gak lucu amat deh siang2 digodain cowok di stasiun, jumat2 pula.

aku: wes poto nang kene ae, nang sinyale.

itis: lho ojok. ngkok didelok wong teko dalan yok opo? lak isin seh?

aku: halah gak2. sopo kate ndelok awakmu.

itis: hancak. yohyoh, ayo wes nang sinyal. heh tapi panas lho lam.

aku: wes ojok rame ae. iki lho gawien. (ngasih kacamata-e adekku, kaca gelap)

itis: hancak tak arani iki lho gawien, kon ngekek i jaket. dadakno kocomoto ariel-e adekmu.

setelah foto2 di sinyal elektrik stasiun, itis ngotot pengen foto di peron. motor pun di deketin ke peron. aslinya aku agak takut juga. masalahnya aku paling gak suka kalo digodain sama cowok asing gitu. lha itis seh ngetek ae njaluk nang peron. pas kesitu, itis sempet curhat bentar. eh trus 2 cowok yang tadi dateng ngampirin.

cowok 1 : mbak, lapo foto2 nang kene? kate gawe opo? kene tak fotono wong 2.

itis: gak gawe opo2. gak usah wes.

aku: (nglirik itis) (ngomong pelan) tis ayo nyengkre. wedi aku.

cowok 2 : lho lapo mbak? tenang ae. aku lho arek apikan, duduk maling.

itis: lha sopo seng ngarani pean maling iku. lapo yahmene nang kene, gak jumatan ta?

aku: (bisik2) emboh diarani minggu paleng.

cowok 1 : sek durung wayahe mbak.

aku: (ngelirik jam di hape) (cegek) (masih setengah sebelas)

aku wedi2 dewe. bukannya apa2. aku emang suka takut kalo lihat orang asing apalagi cowok, deketin cewek trus sksd trus godain gitu. hadeeeuu gak banget. asline ya salahku dewe gelem ae nang peron. mbok ya moleh2 wong jumat2 wes awan. akhirnya aku berdiri, beranjak pulang sama itis.

cowok 1 : lho mbak. nandi? diparani, dijak ngomong, malah ditinggal nyengkre rek.

pas mau pulag, itis sempet2nya ngecek sms di hapenya. lha hapenya ada dijok motorku. hapenya diambil, kuncinya dimasukin jok. trus hapenya dimasukin lagi. trus joknya ditutup. trus kuncinya didalem. trus kita gak bisa pulang. BAGUS!

itis: lam(phier) endi kuncine pedamu?

aku: lha nang awakmu seh. aku gak nggowo jeh.

itis: seh deloken nang tasmu. nang kesakku gak onok lam.

aku: nang tasku yo gak onok jeh. jangan2…. (panik) HADOOOHH, KUNCINE WES PASTI NANG NJERO JOK IKI, TIS.

itis: lho iyo lam. HADUH YOK OPO IKI? GAK ISOK MOLEH LAK’AN?

panik. frustasi. sumpah bingung banget aku. yang aku pikirin bukan gak bisa pulang. masalah pulang gampang, tinggal telpon adek suruh bawain kuci serep. tapi nyampe rumah pasti aku kena maarah, pasti aku digoblok-goblokno soale kunciku mlebu jok. doh sumpek aku.

cowok2 yang tadi dateng, niatnya mau bantuin. posisi sulit kayak gini aku wes gak kober mikir mereka orang jahat. aku wes gopoh karepku dewe. 2 cowok itu ikutan bingung.

cowok 1 : opo o mbak sepedae? kuncine mlebu jok ta?

cowok 2 : wes surungen ae mbak.

APAAAA?? sumpah gak lucu blas wedok2  awan2 nyurung sepeda vario seng uanteeep sampe tutuk omahku seng adohe pirang2 kilo teko stasiun. lagian yaaa mosok wes macak ayu2 gawe kostum necis dadakno nyurung sepeda. hadeeeuuh~

cowok 1 : heh iki njajal nggawe kuncine peda green kenek ta?

cowok 2 : yo gak kenek cak. vario iku kuncine dowo. seh njajal lebokno ae tanganmu bek’e isok mlebu.

cowok 1 : mbak, kuncine werno opo seh?

aku: ORENS. YO IRENG LAH MAS. KUNCI KATE WERNO OPO MANEH?

sementara si cowok masukin tangannya lewat pinggiran jok, aku telpon adekku nyuruh bawain kunci cadangan ke stasiun. gendeng! gak lucu blas pek awan2 gak isok moleh gara2 kuncine nang njero jok. daaannn…. TARAAAA!! cowok tadi berhasil ngedapetin kuncinya kembali. spontan aku bilang, “ALHAMDULILLAH YAH”. korban syahrini banget deeeehh. aku sama itis ngucapin makasih gitu ke cowok2 tadi. isin aku pek, tadi sempet negatif thinking sama mereka. doh kaaaahh…

ambu2ne aku ambek itis kualat nang arek 2 iku maeng gara2 gak ngreken pas dijak ngomong, malah ninggal nyengkre. aku telpon adekku lagi, bilang kalo gak usah kesini soalnya kuncinya udah diambil. jare itis, pas aku telpon adekku, tuh cowok pada ketawa gara2 percakapanku. tapi pas telpon kedua ini yang ngangkat masku.

aku: wes gak usah mrene. kuncine wes dijupuk.

masku: lha kok isok?

aku: iyo soale iki onok seng ngewangi. pas DIGRABAK-GRABAK, eh kenek. yowes alhamdulillah.

pas mbalekno itis nang omahe, dia bilang, “heh arek lanang2 maeng lho ngguyu pas kon ngomong nek kuncine wes ketemu mergo digrabak2”

aku: lha lapo ngguyu? lha yok opo maneh mosok kate DIOGOK-OGOK. tambah gak mbois blas. yowes digrabak ae.

itis: hancak iyo ya. asline kene kualat ambek arek iko maeng lam. wes mene mben aku tak nggawe sepedaku dewe. ngono maneg nek gak onok arek lanang2 iku maeng lak yok opo aku diseneni abahmu. hahhahaha

sumpah koplak pol dino iki maeng. ealaaaaaahhh >,< pesan moral hari ini: “jangan berburuk sangka sama seseorang. bisa jadi kamu justru membutuhkan bantuannya tanpa diduga sebelumnya”🙂

siji ngkas pesane. nek foto ojok awan2, puanaass. backlight pisan. ueleekk hasile, gak isok gawe foto profil. hahahhaha

TLN +14 –> iki stasiune. kuning2 kintir kali. hahha

VARIO-ku sak durunge kuncine mlebu jok. kopleeeerrr

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s